top of page

Polityka zwrotu 

1. CZAS KARTY

Polityka zwrotów na naszej stronie jest ważna przez 14 dni. Jeśli minęło 14 dni od otrzymania zamówienia, niestety nie jesteśmy w stanie zaoferować zwrotu pieniędzy i nie masz już prawa do żądania zwrotu.

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie czternastu dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Okres odstąpienia od umowy kończy się po czternastu dniach od dnia, w którym Państwo lub wyznaczona przez Państwa osoba trzecia niebędąca przewoźnikiem fizycznie weszli w posiadanie towaru lub ostatniego towaru, jeżeli jest to umowa dotycząca kilku towarów, których konsument zamawiany w ramach jednego zamówienia, a który dostarczany jest oddzielnie. Jeśli od zakupu minęło 14 dni, niestety nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy ani wymiany. Aby móc skorzystać ze zwrotu, przedmiot zamówienia musi być w takim samym stanie,
w jakim go otrzymałeś, nigdy nie noszony ani używany, z metkami i w oryginalnym opakowaniu. Będziesz także musiał przedstawić dowód zakupu przedmiotu, który chcesz zwrócić. Aby zainicjować zwrot, możesz skontaktować się z nami pod adresem grzesiakmonika@gmail.com lub pod fizycznym adresem Monika Grzesiak ul. Nad Kiczą 26, 89-500 Tuchola

Jeśli prośba o zwrot zostanie zaakceptowana, wyślemy etykietę zwrotną z instrukcjami dotyczącymi sposobu i miejsca wysłania paczki. Towary zwrócone bez uprzedniej prośby o zwrot w określonym terminie nie zostaną przyjęte.
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów możesz skontaktować się z nami pod adresem:  grzesiakmonika@gmail.com

 

2. PROCEDURA ZWROTU

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sklep Raskal's
o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pocztą elektroniczną) na adres „grzesiakmonika@gmail.com”. Możesz skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Koszty wysyłki związanej ze zwrotem przedmiotu będziesz musiał sam pokryć. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszty wysyłki zwrotnej zostaną odliczone od zwrotu.

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, otrzymanie wymienianego przedmiotu może zająć trochę czasu.

Jeśli wysyłasz przedmiot o wartości przekraczającej 150 zł, powinieneś rozważyć skorzystanie
z usługi wysyłkowej umożliwiającej śledzenie przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwracany przedmiot.

3. POLITYKA ZWROTÓW

Aby dotrzymać terminu odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia.
Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być także  w oryginalnym opakowaniu.

USZKODZONE PRZEDMIOTY I PROBLEMY Z ZAMÓWIENIEM

Musisz sprawdzić swoje zamówienie po otrzymaniu i natychmiast skontaktować się z nami, jeśli dostarczony przedmiot jest wadliwy, uszkodzony lub różni się od zamówionego. Umożliwi nam to ocenę problemu i dołożenie wszelkich starań, aby go rozwiązać tak szybko, jak to możliwe.

HANDEL

Nie oferujemy usługi wymiany towarów zamówionych na naszej stronie internetowej. Jeśli chcesz kupić inny artykuł niż ten, który został zamówiony, radzimy złożyć nowe zamówienie i zwrócić artykuł, który nie jest odpowiedni.

4. FORMULARZ ODSTĘPOWANIA

Jeśli chcesz zwrócić przedmiot, który spełnia warunki, skontaktuj się z nami poproś o formularz zwrotu Sklepu Raskal's
i pobierz go, wypełnij i wyślij do nas e-mailem wraz z dowodem, że faktycznie kupiłeś przedmiot. wyprodukowany tutaj. Po otrzymaniu Twojej prośby wyślemy Ci potwierdzenie i akceptację prawa do odstąpienia od umowy oraz podamy Ci kroki umożliwiające zwrot produktów do naszego magazynu. Formularz odstąpienia od umowy nie jest obowiązkowy.

5. ZWROT PRODUKTÓW

Aby dokonać zwrotu, musisz dostarczyć nam  dowód zakupu. Po skontaktowaniu się z nami mailowo otrzymasz adres zwrotny, na który będziesz mógł zwrócić swoje produkty. Koszty zwrotu ponosi konsument.

6. ZWROT

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy standard dostarczany przez nas), niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż czternaście dni od dnia,
w którym otrzymaliśmy informację o odstąpieniu od niniejszej umowy.

Zwroty kosztów (jeśli dotyczy)

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego przedmiotu wyślemy wiadomość e-mail
z potwierdzeniem. Poinformujemy również o naszej decyzji dotyczącej zatwierdzenia lub odrzucenia wniosku.

Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, zwrot kosztów zostanie przetworzony,
a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do oryginalnej karty kredytowej lub metody płatności w określonym czasie.

Zwrotu środków dokonamy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyłeś
w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inny sposób płatności; w każdym przypadku po dokonaniu zwrotu nie poniosą Państwo żadnych kosztów. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania spersonalizowanego towaru lub do czasu dostarczenia przez Ciebie dowodu wysłania spersonalizowanego towaru,
w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Spóźnione lub brakujące zwroty środków (jeśli dotyczy)
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wydawcą karty kredytowej, ponieważ oficjalne zaksięgowanie zwrotu może upłynąć
z opóźnieniem. Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często przed zaksięgowaniem zwrotu środków wymagany jest pewien czas przetwarzania. Jeśli po wykonaniu wszystkich tych kroków nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem grzesiakmonika@gmail.com



Wymiana (jeśli dotyczy)
Wymienimy przedmiot tylko wtedy, gdy jest wadliwy lub uszkodzony. W takim przypadku, jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres grzesiakmonika@gmail.com

bottom of page